Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď už babička - kočárek super, zvláště ten pro sourozence, to pak těch více jak 30 kg lze venčit najednou. A kondička se trénuje.;-D I ten šátek, mimi se cítí bezpečně. Avšak chápu, že záda protestují. Ať nájemník dobře roste. :-);-)

1 0
možnosti
LJ

No, zdá se mi, že přibývá žen, kgteré mají dítě přivázené k soubě pomocí velkého šátku či spíše prouhu látky. Dokonce jsem takto nejednou podkal i muže s miminem cca 6 měsíců.

1 0
možnosti
Foto

To je někdy docela dobrá alternativa. S nejmladším synem ve věku 9 měsíců jsem takto absolvoval prohlídku hradu Pernštejn, on spokojeně spal.

Můj starší vnuk kočárek nesnášel, spát byl ochoten v šátku (a doma v postýlce), jeho mladší bratr zase naopak - v šátku usnul, ale na spaní ho bylo potřeba přeložit do kočárku.

No a když (nejčastěji máma) musí někde po úřadech, dítě v šátku nebo nosítku nečiní potíže, zatímco kočárkem testuje bezbariérovost.

1 0
možnosti
Foto

Moc milý blog i když éru kočárku mám už za sebou, nebo možné ne. I když titul babička je ještě v nedohlednu. ;-D

1 0
možnosti
OU
Foto

Tím, že nejsem muž, nebudu rozporovat. Neboť jak píšu, vlastně se víc dívám do kočáru než kolem sebe, takže ani sama bych si toho pohledu pravděpodobně nevšimla. Asi je tedy na čase zaměřit pozornost i na okolí. 😉

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 724x
Ráda bych se nějak vystihla, ale jsem zastánce hesla, že člověk není slovo, a proto je těžké ho jimi popsat. Takže kdo mě nepozná osobně, stejně neví. :)