Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Penize jsou a nebudou. IMHO byly vycleneny z rozpoctove rezervy, nebot v kapitole MSMT tezko mohly byt bez schvaleni zakona. Tak se tam zase vrati, aby se tim zase uplatily nejake socialni pripady pred volbami.

0 0
možnosti
RM

Kariérní řád je lumpárna,která nic neřeší, jenom snad hodně peněz pro ministerské príživníky.

1 0
možnosti
DB

je velmi těžké vymyslet něco nového. Systém evaluace učitelů je znám mnoho desítek let v USA, sám jsem tím procházel deset let........a tak tedy nechápu, proč nepřevzít něco, co je odzkoušené a funguje mnoho desetiletí..........možná, protože ještě pořád chceme jít Klausovou českou cestou????? není to náhodu tak, že se nám zatím ta česká cesta vždy jen nevyplatila.????

Celá podstata minulých opatření v našem školství byla velmi zmateční, až podle mne poslední ministryně začala dělat něco pořádně. Skutečnost že se jí jen něco nepovedlo, je sice smutné, ale je i otázkou, kdo jí házel klacky pod nohy.

Protože dopad rozhodnutí na ministerstvu školství ovlivňuje generace, je nutné zavézt systém, který zaručí kontinuitu i za nového ministra. kdy jakýkoliv nový ministr musí nějak dodržovat směr vývoje předešlého ministra a nejlépe , když tam zůstane 20let..pokud neudělá nějakou drastickou botu.....a to je problém, jak určit, který nápad je či není dobrý.

Musí to dělat někdo, kdo tomu alespoň trochu rozumí a kdo ví o čem je řeč, a jaké trendy se dají očekávat do budoucna a kdo umí odhadnout na čem skutečně ve školství a v dalších generacích záleží více.

Na cestě životem jsem viděl, jak mnoho různých vlád v různých státech dělalo chyby ve školství a jak se jim vymstily. A chyby ve školství ovlivňují celé další generace.

Naše budoucnost bude podle mne velmi brzo jen o školství a vědění, protože automatizace a robotizace nejrůznějších druhů práce bude postupovat rychleji než si vůbec dovedeme představit...tím sice dojde k osvobození člověka od práce, ale tento rychlý vývoj přinese i spoustu úskalí a přechodných situací, které vůbec nebudou z hlediska státu, a plánování ve školství jednoduché. Nebudou ani jednoduché pro lidi, pro kantory ani pro žáky a studenty........přijde mnoho změn a nikdo přesně neví, jak s těmi změnami přesně zacházet. Ale ve školství se to vědět musí, jde o život dalších generací.

0 0
možnosti
JK

Hm. A proč tedy při srovnání znalostí těch běžných škol jednoznačně vede (zatím) ČR ?

0 0
možnosti
JR

J49a91n 16R30á63ž

13. 7. 2017 14:36

Kariérní řád je out, ale co bude s těmi úředníky, které ministerstvo školství s platy tři a vícekrát převyšujícími průměrný plat učitele nabralo, aby ten Řád uváděli do praxe?

8 0
možnosti
JN

J41o38s40e62f 61N28i16k16l

13. 7. 2017 14:09

...karierní řád v žádném případě nevyřeší kvalitnější práci pedagoga s žáky...ani čárky za absolvování různých někdy nic neřešících školení nemusí mít vliv na jeho lepší práci...v minulosti byly měřtkem dobré práce učitele vědomosti jeho žáků a jejich úspěšnost při přijímacích zkouškách, to dnes již dávno neplatí (ještě tak v první polovině 90-tých let)...dobrá práce učitelů se dá těžko měřit...proto většina učitelů vůbec nevěnuje pozornost kariernímů řádu...objektivní ředitel ví nejlépe, kterého učitele má finančně ohodnotit více a kterého méně....

1 0
možnosti
RS

R61u21d18a 81S92l42a48v16í72k

13. 7. 2017 19:09

A existuje dostatek objektivních ředitelů?

3 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 724x
Ráda bych se nějak vystihla, ale jsem zastánce hesla, že člověk není slovo, a proto je těžké ho jimi popsat. Takže kdo mě nepozná osobně, stejně neví. :)