Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... si vážně neumíte zjednat pořádek s faganem kerej Vás uráží, atakuje vulgarismy a má z Vás čurinu ?,- ... neuvěřitelné!,- doboha, proč to řemeslo robite?!?

0 1
možnosti
Foto

Já mám v hodinách pořádek:-)

To, co je popsáno, je reakce studenta, která se ke mě dostala dokonce jen zprostředkovaně, spíš se nad tím zamýšlím i v souvislosti s tím, že když se vzájemně ty děcka baví, tak střílejí jednu urážku za druhou a přijde jim to vlastně v pohodě. Pak už to je jen krok k tomu použít jakýkoliv vulgarismus i vůči učiteli, rodiči...

1 1
možnosti

J52o87s11e75f 67N45i63k98l

7. 6. 2017 21:12

...bohužel, tady selhává výchova v rodině...

4 0
možnosti
Foto

Bohužel. Já si to tak taky někdy omlouvám... Ten má rozvedené rodiče, toho mamka je taková a toho taťka zase takový, ale vlastně ani nevím, zda je to tak správně...:-/

2 1
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 724x
Ráda bych se nějak vystihla, ale jsem zastánce hesla, že člověk není slovo, a proto je těžké ho jimi popsat. Takže kdo mě nepozná osobně, stejně neví. :)