Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

I já jsem třeba nachápal v autoškole, že je možno v jednosměrce se značkou zákaz zastavení zastavit na druhé straně silnice.  A učitel mne nechal několikrát udělat kolečko, než mi to řekl. Dnes tak parkuji běžně,ale mám pořád pocit, že to budu muset policii vysvětlovat.Větší sranda byla v Německu někdy v roce 1991, kdy jsme přijeli v opelichaném autě a náš známý, majitel autosalonu BMW, usoudil, že takto na veletrh do  Kolína nad  Rýnem jet nemůžeme a přistavil nám poslední model BMW- Kabriolet.Když jsem na dálnici hledal ovládání stěračů a sundal střechu v dešti v 170 km rychlosti,tak kolega byl na mrtvici. A nyní - mohu sednout do čehokoliv a jedu.Tak to jistě bude podobné i u autorky.V A mimochodem - stěrače se zapnuly automaticky !

0 0
možnosti
Foto

I54v15o 21C69i15l90i64c19h

2. 10. 2014 20:22

To dáte, není to o ničem jiném, než o praxi. A praxi získáte jen a pouze ježděním. Vidím ty pokroky aktuálně na mé ženě s čerstvým řidičákem.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za podporu! Snad budou pokroky viditelné i u mě! ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Dneska jsem odcházela z autoškoly a přemýšlela, že až dopíšu blog z cest, zkusím sepsat něco na téma, jaké jsou začátky v autoškole... Jsem ráda, že v tom nejsem sama.

0 0
možnosti
Foto

Díky! ;-) Taky nejradši píši o cestování... asi nějaký náš osud cestovatelů, že nám je souzeno jen koukat kolem a nee řídit ta vozidla, co nás vezou! Ale byla to první hodina, tak stále doufám v obrat!;-D

1 0
možnosti
JH

J11a63n 73H37a76n27á63k

2. 10. 2014 14:55

Dal jsem Vám karmu, ale vážně jí neberte :)) Nejen proto, že odlehčené články se smajlíky se tu moc nevidí (tady je totiž každej krutopřísnej neobjektivnější novinář) ale také proto, že jsem prostě chlap ;-)

Mimochodem, co učíte?

0 0
možnosti
JH

J32a38n 53H18a94n89á86k

2. 10. 2014 14:57

*nejobjektivnější (byť původní omyl lze rovněž aplikovat) :))

0 0
možnosti
Foto

Jen bych rád upozornil, že pokud neplánujete po získání řidičáku začít pravidelně jezdit, tak pravděpodobně bez kondičních jízd po X měsících nejezdění či jen krátkého popojíždění daleko nedojedete (zkušenosti od lidí z mého okolí) a nakonec se zase vrátíte do autoškoly. Samozřejmě existují výjimky co s tím nemají problém (nevidí že jedou nebezpečně / je jim to jedno / mají talent a jedou dobře), ale podle toho jak jste popsala svoji první jízdu asi tato výjimka nebudete. Abych odpověděl na Vaší otázku, tak já v autoškole od prvních jízd měl problém jen s parkováním (stál jsem zbytečně daleko od chodníku), odbočováním vlevo (zbytečně jsem čekal na "volno" i když se dalo bezpečně odbočit) a s rozjížděním do kopce (prostě to chcíplo).

2 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem jezdit plánovala :-), ale uvidíme, zda to nepřehodnotím! Je mi jasné, že učený z nebe nespadl, ale čekala jsem trochu snazší začátky..., takže uvidíme, jaké budou konce! Každopádně děkuji za komentář a ujištění, jsem ráda, že jisté nedostatky se projevují z počátku asi u všech! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 724x
Ráda bych se nějak vystihla, ale jsem zastánce hesla, že člověk není slovo, a proto je těžké ho jimi popsat. Takže kdo mě nepozná osobně, stejně neví. :)