Diskuse

prostě KULULA

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:/ A já si myslel ze seznamu diskuzí, že si někdo dělá srandu z Kuly a chtěl jsem si přisadit :))

0 0
možnosti
Foto

... tomu se říká smůla! :D

1 0
možnosti
RE

Letěl jsem jednou dávno nad Prahou, trvalo to asi 20 minut a ,,obyčejný" to rozhodně nebylo. Jinak nalepený na oknech aut, vlaků i jen tak z motorky, kola, pěšky......celou Evropou........ Cesta je cíl:)

1 0
možnosti
Foto

Jak píšete, i když je cíl jiný, cesta ho často předčí! ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 724x
Ráda bych se nějak vystihla, ale jsem zastánce hesla, že člověk není slovo, a proto je těžké ho jimi popsat. Takže kdo mě nepozná osobně, stejně neví. :)